Je hebt je bestelling ontvangen maar het product valt tegen of je hebt niet de goede maat. Bij EquiChique by Vanja is het geen enkel probleem om je bestelling te ruilen of te retourneren.
Hoe kan ik een product ruilen/retourneren?
Als eerste willen we graag dat je binnen 7 dagen telefonisch contact met ons opneemt via 06-42304876 of via email: shop@equichique.nl . We kunnen dan overleggen of je je product wilt retourneren in de Pop- up of dat je het product retour wilt sturen. Voor langs brengen bij de pop-up maken we gelijk een afspraak met je.
Hoe kan ik een pakket retour sturen?
De ongebruikte en onbeschadigde artikelen kun je bij voorkeur in dezelfde verpakking aan ons retourneren, voorzien van een (kopie) van de factuur. Wil je je betaling retour ontvangen stuur dan voor de zekerheid ook je bankgegevens mee, deze kun je gewoon op de factuur schrijven. Let er op dat het pakket voldoende gefrankeerd wordt, verpakkingen die niet voldoende gefrankeerd zijn kunnen we helaas niet accepteren. Zodra we de producten in goede orde hebben ontvangen zullen we overgaan tot restitutie van het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten c.q. overgaan tot het verzenden van een vervangend product.
Welk adres moet ik gebruiken om te retourneren?
Je kunt je pakket opsturen naar:
EquiChique by Vanja
p/a
Nakita’s Eastend Stables
Oosteinderweg 529
1432 BK
Aalsmeer
Welke producten kunnen niet geruild/geretourneerd worden?
Om begrijpelijke redenen kunnen producten die speciaal besteld moeten worden qua maat (zoals wedstrijdjasjes op maat) niet geretourneerd worden. Wanneer je een custom made wedstrijdjasje wilt bestellen dan raden we je sterk aan om van tevoren langs te komen in de showroom zodat we samen het jasje kunnen aanpassen.